Siemens TE509201RW rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE509201RW rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Brendapap 11-01-2015
Geschreven voor: Siemens TE509201RW rvs

Erg mooi apparaat, wel snel vlekken! We maken er heerlijke cappuccino mee. Simpel in te stellen en ook het reinigen is een fluitje van een cent! Echt een aanwinst...

bw90 21-12-2014
Geschreven voor: Siemens TE509201RW rvs

fijn apparaat, zeker omdat je met 1 druk op de knop een cappucinno hebt en niet met een apart pijpje moet stoeien ! top ding !

Lieskeg 20-12-2014
Geschreven voor: Siemens TE509201RW rvs

Handig apparaat, wel nog even zoeken naar de juiste afstelling voor de koffie. Warm water functie zit er op, maar is niet kokend heet.

Sarina1985 10-12-2014
Geschreven voor: Siemens TE509201RW rvs

Het is een mooi apparaat en werkt vrij makkelijk. De koffie smaakt ook goed! tot nu toe geen spijt van!

worddonor 29-11-2014
Geschreven voor: Siemens TE509201RW rvs

Een fantastisch lekker bakje koffie.
Fraai apparaat (gedeeltelijk roestvrij staal).
Heerlijke capuccino

D.001 16-11-2014
Geschreven voor: Siemens TE509201RW rvs

Wij zijn super blij met deze koffieautomaat werkt prima! Voorheen hadden maalden wij zelf onze bonen en zetten wij koffie met een koffiezetapparaat waardoor wij twijfels hadden over een volautomatisch koffieautomaat. Dit apparaat geeft goede koffie waarbij de juiste instelling eerst even zoeken was maar door het gemak waarmee deze machine in te stellen is wordt de juiste instelling zo gevonden en is de koffie en espresso heerlijk van smaak. Er zijn erg veel instelmogelijkheden waarbij het apparaat heel gebruiksvriendelijk blijft en het is makkelijk in onderhoud. Het apparaat geeft in het display precies aan wat je aan het doen bent dan wel wat je moet doen. Hoe de duurzaamheid is weet ik nog niet omdat dit apparaat nog maar een paar dagen in ons bezit is wel ziet het apparaat er erg degelijk uit.

De prijs-kwaliteit-verhouding is m.i. zeer goed. Dit vergeleken met diverse andere merken waaronder Jura (veel te duur, zowel in aanschaf als in onderhoud - meer iets voor snobs

Carobella 12-11-2014
Geschreven voor: Siemens TE509201RW rvs

Tot nu bevalt het apparaat prima. Zeer veel mogelijkheden om verschillende soorten kopjes koffie te maken en in verschillende maten. Ik drink zelf voornamelijk machiato en dat gaat echt heel makkelijk met dit apparaat. Het melkreservoir kan gewoon in de koelkast bewaard worden. Het apparaat schoonmaken is ook eenvoudig.
We hadden hiervoor een Nespresso apparaat en dat was heerlijke koffie, maar de cups zijn bijzonder duur. We waren een beetje bang dat deze koffie qua smaak niet zou halen in vergelijking met de Nespresso, maar het is gelukkig even lekker. Even een grote aanschaf, maar daarna haal je dat er wel weer uit met wat je bespaart op de cups van Nespresso.

robert030 11-11-2014
Geschreven voor: Siemens TE509201RW rvs

Ik ben in bezit van Jura Impressa Ultra volautomaat die 15 jaar oud bent. Mijn eerste plan was de aanshaf van een andere nieuwe Jura model, maar de kosten van het onderhoud van die machine hielden mij tegen. Siemens heeft al diverse prijzen gewonnen en kwam vanuit mijn zoeken naar een goede espressomachine als beste koop naar voren.
De machine voldoet, tot nu toe, aan mijn verwachtingen. Mooie, strakke vormgeving, veel mogelijkheden, eenvoudige bediening.
Helaas smaak van koffie is toch een beetje minder dan van mijne oude Jura machine!

worddonor 08-11-2014

Apparaat net in gebruik.
Wat opvalt is het in mijn optiek onlogische lekbakje.
Installeren ging goed.Goed bakje koffie

stooly 29-10-2014
Geschreven voor: Siemens TE509201RW rvs

Een super machine, makkelijker kan het niet. De koffie is goed van smaak. De opwarmtijd is prima en het koffie zetten gaat snel. Het vullen van het apparaat is eenvoudig evenals het reinigen. De melk voor de cappuccino en macchiato mag wel wat warmer, de koffie erbij in maakt het goed. Opvangbak is niet te groot, maar je wilt het ook niet zolang er in laten staan, dus voor een consumenten huishouden prima.

WimDr61 24-10-2014
Geschreven voor: Siemens TE509201RW rvs

Heb deze machine nu een paar dagen in gebruik. Had deze aankoop al jaren terug moeten doen!
Geniet elke ochtend en avond van een heerlijke bak koffie.
Het schoonmaken is ook erg simpel.
Het enigste nadeel vind ik het lekbakje.
Deze is wel erg snel vol.

l.p.hemerik 21-07-2014
Geschreven voor: Siemens TE509201RW rvs

de koffie smaakt lekker maar mag wel heter zijn als de melk erbij gaat het is makkelijk te bedienen om de verschillende soorten koffie te bereiden wel is de watertank gauw leeg

G. Mantjes 10-06-2014
Geschreven voor: Siemens TE509201RW rvs

De smaak van de koffie is goed in te stellen evenals de hoeveelheid per kopje.
Mogelijkheden alleen koffie, melk via stoompijpje. Hier ook bewust voor gekozen.
Zeer gemakkelijk in bediening, ziet er goed er robuust uit.